منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال پرتقال مینیاتوری

خرید نهال پرتقال مینیاتوری

نهال پرتقال مینیاتوری

نهال پرتقال مینیاتوری را و قیمت نهال پرتقال و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات:

میوه نهال مینیاتوری یا کامکوات نارنجی رنگ، کوچک وبه اندازه خرما، دارای پوستی شیرین وخوش مزه می باشد. و درون میوه ترش مزه می باشد. میوه نهال پرتقال مینیاتوری برای مربا مناسب می باشد. این رقم نهال مینیاتوری زینتی وتجاری می باشد. جزو ارقام پایه کوتاه و پر محصول می باشد. درون میوه نهال پرتقال مینیاتوری لایه لایه می باشد. مینیاتوری دارای برگ‌های ریز و همیشه سبز می باشد. در فصل زمستان یک نهال بالغ کامکوات می‌تواند وزن چند صد عدد از میوه را که هرکدام به اندازه یک زیتون درشت می باشند تحمل کند. میوه نهال پرتقال مینیاتوری پس از برش ظاهری شبیه به یک پرتقال کوچک دارد. و پره‌های آن به سفتی به یکدیگر و پوسته خارجی متصل شده‌اند. و معمولا یک یا دو هسته در وسط هر پره موجود است.

شرایط محیطی:

نهال پرتقال به آبیاری زیادی نیاز دارد و خاک آن باید مرطوب باشد اما خیس نماند. غبارپاشی برگ و تنه این رقم پرتقال به دور از نور مستقیم آفتاب به رشد نهال کمک میکند. در فصل زمستان میزان آبیاری باید کم باشد. با آبیاری زیاد برگ های نهال پرتقال مینیاتوری زرد می شود و گیاه پوسیده می شود. این رقم نهال روزانه به 6 الی 8 ساعت نور خورشید نیاز دارد تا میوه دهی خوبی داشته باشد.

این نهال به سرما حساس است و در زمستان باید مراقب یخ زدگی آن بود. دمای مناسب پرتقال مینیاتوری در فصل تابستان بین 25 تا 38 درجه می باشد. گرما سبب شیرین تر و درشت تر شدن میوه ها می شود. در فصل زمستان نباید در معرض دمای کمتر از 10 درجه سانتی گراد قرار بگیرد. خاک پرتقال مینیاتوری باید زهکشی خوبی داشته باشد تا آب اضافی اش خارج شود.

خرید نهال پرتقال مینیاتوری
خرید نهال پرتقال مینیاتوری

لیست ارقام نهال پرتقال:

-نهال پرتقال بیروتی

-نهال پرتقال پایه کوتاه

-نهال پرتقال تو سرخ

-نهال پرتقال والنسیا

سایر ارقام

نهال پرتقال
نهال پرتقال خونی
نهال پرتقال والنسیا
نهال پرتقال تامسون
نهال پرتقال در گلدان
نهال پرتقال اسرائیلی
نهال پرتقال خونی مورو
نهال پرتقال خونی سانگین
نهال پرتقال خونی تاراکو
نهال پرتقال نافی

پرتقال خونی یا پرتقال توسرخ، یکی از گونه‌های پرتقال است که بخش گوشتی آن به رنگ خون است. این‌گونه پرتقال معمولاً از پرتقال‌های معمولی کوچکتر است. قرمز بودن رنگ این پرتقال به دلیل وجود آنتوسیانین است که رنگدانه معمولی در گل‌ها و میوه‌ها است، ولی در مرکبات نادر است. پوست این پرتقال معمولاً سفت‌تر از انواع دیگر است و بر روی پوست انواعی از این پرتقال ها رنگ تیره‌ای وجود دارد

روش درخواست خرید از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید . شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *