منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال زرشک قائنات

خرید نهال زرشک قائنات

خرید نهال زرشک قائنات

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال زرشک قائنات و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات:

میوه نهال زرشک قائنات کوچک و بیضی شکل می‎باشد.از میوه، پوست، ریشه و ساقه و همچنین برگ میوه آن می‎توان مصرف کرد. رنگ میوه نهال زرشک قائنات نیز سرخ می باشد. پوست زرشک را در فصل بهار و ریشه‎های نهال زرشک قائنات در فصل پاییز و میوه‎های آن در شهریور و مهر ماه از فصل پاییز قابل برداشت می باشد. از خواص زرشک میتوان به این موارد اشاره کرد: طبع پوست و ریشه زرشک گرم و خشک می‏باشد. ریشه گیاه زرشک قائنات بر مسهل کنندگی شکم تاثیر دارد. بنابراین برای کسانی که دچار یبوست‏های مزمن می‎شوند بسیار مناسب می باشد. دم کرده ریشه نهال زرشک قائنات تب‏ بر می باشد. مصرف آب زرشک برای رفع تشنگی مناسب میباشد. و حرارت معده را کاسته و برطرف می‎کند. زرشک قائنات دارای ویتامین C می باشد. عمر نهال زرشک قائنات بیش از ۸۵ سال می باشد.

شرایط محیطی:

نهال زرشک قائنات تا چهار سال اول کاشت محصول خوبی تولید نمی‎کند. و از سال پنجم به بعد کاشت نهال زرشک قائنات، کم کم مقدار باردهی نهال افزایش می‎یابد. و هر چه سن نهال درخت قائنات بالا برود میزان باردهی آن افزایش می یابد. بر اساس گزارشات و در این سنین نیز عملکرد درخت در هکتار قابل قبول باشد. ارتفاع نهال زرشک به ۵/۱ تا گاهی ۲ متر می‎رسد. فاصله کاشت نهال زرشک قائنات بطور معمول ۴*۴ می باشد. عمل گرده ‏افشان نهال زرشک قائنات قبل از باز شدن گل‎های زرشک انجام می شود. هرس نهال بطور معمول از فصل پاییز تا فصل زمستان صورت می گیرد. تحمل گرمای تابستان این رقم نهال زرشک قائنات به شرط تامین آب مورد نیاز مناسب می باشد. و نیز تحمل سرمای زمستانی آن نیز خوب می باشد.

خرید نهال زرشک قائنات
خرید نهال زرشک قائنات

لیست ارقام نهال زرشک:

-نهال زرشک پفکی

-نهال زرشک قائنات

-نهال زرشک سیاه

روش درخواست خرید نهال زرشک قائنات از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید . شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *