منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال زرشک سیاه

خرید نهال زرشک سیاه

خرید نهال زرشک سیاه

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال زرشک سیاه و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات:

نهال زرشک سیاه یک درختچه خاردار با چوب های زرد و برگ های بیضی شکل کشیده می باشد. و میوه های کوچک، سرخ و بیضی با دو یا سه هسته کشیده دارد.نهال زرشک سیاه دارای گل هاي زرد و خوشه اي و آويزان می باشد. زرشك از نظر پزشكي طپش قلب را پايين مي آورد و نبض را كند مي سازد. زرشك داراي خاصیت باكتري كش در پوست بدن می باشد.

نهال زرشک سیاه عمر اقتصادی 80 الی 75 سال دارد. و از پنج ساله اول بعد از کاشت شروع به باردهی می کند. برداشت محصول در همان پنج ساله اول در هر هکتار 2 الی 3 تن می باشد. و با افزایش عمر نهال میوه زرشک نیز افزایش می یابد. ارتفاع نهال زرشک سیاه چهار متر می باشد. جوشانده پوست و برگ نهال زرشک سیاه برای انواع بیماری های گوارشی ،قولنج کبدی ،سوهاضمه، اسهال خونی، نقرس، رماتیسم، بیمار های تب دار خواص زیادی دارد.

شرایط محیطی:

فاصله ی کاشت نهال زرشک سیاه در اراضی شیب دار ملایم و مناطق بادگیر بصورت ۲٫۵*۲ و ۲*۱٫۵ متر مد نظر قرار می گیرد. ودر زمینهای صاف وبدون شیب این فاصله بصورت ۲*۲ و ۲٫۵*۲ متر مد نظر قرار می گیرد. میزان آبیاری نهال زرشک سیاه در فصول مختلف سال و شرایط اقلیمی گوناگون می باشد. بنابراین در ازای هر روز از فصل بهار ۱/۳۰ لیتر و به ازای هر روز از فصل تابستان ۱/۸ لیتر آب مد نظر قرار می گیرد. زمان کوددهی درخت زرشک سیاه اواسط پاییز تا اواخر زمستان صورت می گیرد. و میزان کوددهی نهال زرشک سیاه در هر هکتار ۳ تن کود پوسیده دامی،کود نانو پلیت،کود فیبری معدنی تعیین می شود.

خرید نهال زرشک سیاه
خرید نهال زرشک سیاه

لیست ارقام نهال زرشک:

-نهال زرشک پفکی

-نهال زرشک قائنات

-نهال زرشک سیاه

روش درخواست خرید نهال زرشک سیاه از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید . شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *