منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال فندق توندا

خرید نهال فندق توندا

خرید نهال فندق توندا

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال فندق توندا و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف )

مشخصات:

 نهال فندق توندا قامتی نیمه گسترده و تولید بالا دارد. واین رقم نهال فندق دیررس می یاشد. نهاتل فندق توندا گوشتالود و کرکدار می باشد. اکثرا مناطقی که در آن نهال فندق توندا کاشته می شود , هر سال 10 تا  15 کیلوگرم کود حیوانی به هر نهال فندق می دهند. فندق دارای دو نوع گل نر و ماده‌است که بصورت سنبله آویخته در فصل پاییز پدیدار می‌شوند. در احداث باغ فندق برای اینکه گرده افشانی تضمین گردد، باید ۲ تا ۳ رقم گرده دهنده بعنوان پلی نایزر با ارقام میوه دهنده اصلی تواماً کشت شود. تا از پوکی میوه نهال فندق توندا و عدم لقاح جلوگیری شود.

شرایط محیطی:

نهال فندق توندا نسبت به سرما مقاومت خوبی دارد. ارتفاع خیلی کمتری دارد. فاصله ی کاشت نهال فندق توندا در اراضی شیب دار ملایم و مناطق بادگیر بصورت ۳*۳ و ۳٫۵*۳ متر مد نظر می باشد. و در زمینهای صاف وبدون شیب این فاصله بصورت ۴*۴ و ۴*۳ متر مد نظر قرار می گیرد. میزان آبیاری نهال فندق توندا در فصل های مختلف سال و شرایط اقلیمی گوناگون می باشد. بنابراین در ازای هر روز از فصل بهار دو لیتر و به ازای هر روز از فصل تابستان ۳ لیتر آب مد نظر قرار می گیرد.

خرید نهال فندق توندا
خرید نهال فندق توندا

لیست ارقام نهال فندق:

-نهال فندق بارتلر

-نهال فندق بارسولنیا

-نهال فندق توندا

-نهال فندق انیس ترکیه

-نهال فندق ماگادامیا

روش درخواست خرید نهال فندق توندا از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *