منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال فندق بارسولینا

خرید نهال فندق بارسولینا

خرید نهال فندق بارسولینا

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال فندق بارسولینا و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات:

نهال فندق بارسلونا پیوندی ژنوتیپ با استفاده از مقاوم ترین پایه و پیوندک تولید و عرضه می شود . میزان باردهی درخت فندق بارسلونا پیوندی در هر هکتار و با توجه به شرایط آب و هوایی متغیر است . این میزان باردهی در هر هکتار بیش از 5 تن براورد شده است . گرده افشان درخت فندق بارسلونا پیوندی در باغات فندق بصورت . هر ۱۰ اصله نهال فندق یک اصله گرده افشان مناسب نهال فندق بارسولینا کاشته می شود . میزان آبیاری درخت فندق بارسلونا پیوندی در فصول مختلف سال و شرایط اقلیمی و آب و هوایی متغیر است .

درخت فندق بارسلونا پیوندی زودبازده از سال اول کاشت به بار مینشیند . نهال فندق بارسولینا از سال پبنجم کاشنت خود شروع به باردهی تجاری خود می کند .این باردهی در هکتار حدود 5 تن براورد شده است . بهینه آنست که به ازای هر روز از فصول بهار دو لیتر و برای فصل های تابستان در ازای هر روز ۳ لیتر آب در نظر گرفته شود . فاصله ی کاشت درخت فندق بارسلونا پیوندی در اراضی شیبدار ملایم و مناطق بادگیر بصورت ۳*۳ و ۳٫۵*۳ متر است . در زمین های صاف این فاصله بصورت ۴*۴ و ۴*۳ متر کاشت می گردد.

شرایط محیطی :

نهال فندق بارسلونا پیوندی اصلاح شده مناسب کاشت برای احداث باغات فندق میباشد،فندق اصلاح شده مقاومت بسیار عالی نسبت به آفات و بیماریهای فندق دارد . و محصول نهال فندق بارسولینا بسیار بازار پسند است . نهال فندق بارسلونا پیوندی مقاوم به سرما نسبت به ارقام دیگر فندق می باشد . و این محصول بدلیل مقاومت مناسب به سرمای بهاره و کوتاه قد بودن نهال مورد توجه کلیه باغداران فندق میباشد . زمان کوددهی نهال فندق بارسلونا پیوندی پیوندی از اواسط پاییز تا اواخر زمستان قابل اجرا است .

و میزان کوددهی فندق در هر هکتار ۵ تن کود پوسیده دامی تعیین می گردد . بهینه آنست که به ازای هر روز از فصول بهار دو لیتر و برای فصل های تابستان در ازای هر روز ۳ لیتر آب در نظر گرفته شود .

خرید نهال فندق بارسولینا
خرید نهال فندق بارسولینا

لیست ارقام نهال فندق :

-بارسولینا

-بارتلر

-نوندا

-انیس ترکیه

روش درخواست خرید نهال فندق بارسولینا از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید . شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *