منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال راز بری

خرید نهال راز بری

خرید نهال راز بری

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال راز بری و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

میوه نهال راز بری توت  میوه توخالی و به جای تیغ بر روی ساقه دارای بافت کرکی دارد . گروه نهال راز بری ها (سرخ تمشک ها) شامل ۱۱۷ گونه هستند . رزبری ها (سرخ تمشک ها) گیاهان چند ساله ای هستند که ساقه های دو ساله برخاسته از زیر زمین، توسط یک ریشه متمرکز چند ساله تولید می شود . یک ساقه جدید در اولین سال بین ۲۰۰-۶۰ سانتیمتر که نهایت ارتفاع رشدی خود است، رشد می کند . در این سال این ساقه بندرت گل می دهد . و برگ هایی بزرگ شامل ۵-۳ برگچه مجزا بر روی آن می روید . در بیشتر گونه ها ساقه ها دارای خار هستند.

میوه های گونه های وحشی نهال راز بری معمولا یک سانتیمتر قطر و وزنی بین ۵-۳ گرم دارند . ولی میوه ارقام تجاری دارای سایز بزرگ تری است . میوه ها شیرین است و تابستان تا پاییز تشکیل می شود . هدف از کاشت نهال راز بری میوه آن است و اصولا کاشت آن به عنوان گیاه زینتی است .

شرایط محیطی :

در صورت کاشت در باغچه فصل زمستان گیاه خزان می کند و زمستان را می گذراند . در صورت نگهداری در گلدان، ریشه های آن یخبندان سبک را می تواند تحمل کند . ولی دمای 6- درجه که به طور چندین روز ادامه یابد ریشه های رازبری خشک می شود . قبل از چنین سرمایی باید گلدان را به مکانی گرمتر انتقال داد . همچنین این گیاه برای میوه دهی نیاز سرمایی دارد . و این نیاز سرمایی چیزی در حدود ۸۰۰ ساعت قرار گیری گیاه در سرمای ۵ درجه تا منفی ۲ درجه است .

میوه نهال راز بری بعضی اوقات توسط لاروهای برخی از گونه های (پروانه ها) خورده می شوند . قالب خاکستری، یک عفونت قارچی رایج میوه نهال راز بری و دیگر میوه های نرم در شرایط مرطوب است . این به عنوان یک قالب خاکستری در حال رشد در تمشک دیده می شود . و به ویژه بر میوه هایی که کبود شده اند، تاثیر می گذارند، زیرا نقطه ورود آسان برای اسپور ها را فراهم می کند.

خرید نهال راز بری
خرید نهال راز بری

لیست ارقام نهال راز بری :

-بلوبری

-تمشک بدون خار

-بلک بری

-راز بری

روش درخواست خرید نهال راز بری از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *