منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال بلوبری کراپ

خرید نهال بلوبری کراپ

خرید نهال بلوبری کراپ

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال بلوبری کراپ و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف )

مشخصات:

میوه های نهال بلوبری کراپ درشت و با طعم ملس و شیرینی کم و به رنگ آبی روشن می باشد.  گل های میوه نهال بلوبری کراپ زنگوله ای شکل و به رنگ های سفید ،صورتی کم رنگ و یاسرخ و حتی به رنگ سبز ظاهر می شود. نهال بلوبری کراپ دارای عمر اقتصادی 50 ساله می باشد. و از همان سالهای اوا کاشت در فصل بهار شروع به گلدهی و سپس وارد چرخه اقتصادی می شود. از میوه این رقم نهال بلوبری برای مربا استفاده میشود.

شرایط محیطی:

 نهال بلوبری کراپ از طریق قلمه تکثیر می شود. به طور اقلیمی این نهال مخصوص مناطق معتدل می باشد. نکته دیگر نهال بلوبری کراپ  وجود نور کافی در محیط می باشد. بوته های آن حداقل به 7 ساعت نور مستقیم برای تولید گل و میوه احتیاج دارد. هر چه قدر سایه بیشتر باشد، میوه دهی کمتر و رشد گیاه ضعیف تر می شود . نهال بلوبری کراپ بیشتر خاکهای نسبتا سبک با زهکش مناسب را برای رشد انتخاب می کند. و در درون خاکهای سنگین نتیجه خوبی ندارد .هم چنین باید گفت که نهال بلوبری کراپ نیاز به هرس ندارد. بنابراین در طول زمستان که گیاه در خواب بوده فقط بهتر است، تراکم شاخه های بلوبری را کمتر کنید. چون این کار رشد طولی گیاه را کمتر می کند و باعث رشد عرضی و باردهی بیشتر می شود.

خرید نهال بلوبری کراپ
خرید نهال بلوبری کراپ

لیست ارقام نهال بلوبری :

-نهال بلوبری نلسون

-نهال بلوبری کراپ

-نهال بلوبری دوک

-نهال بلوبری چندلر

-نهال بلوبری ایرانی

روش درخواست خرید نهال بلوبری کراپ از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *