منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال بلوبری دوک

خرید نهال بلوبری دوک

خرید نهال بلوبری دوک

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال بلوبری دوک و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات :

نهال بلوبری دوک و زغال اخته آبی گیاهی با رشدی کند است . در هر درختچه مقدار زیادی میوه تولید می شود . و ارتفاع آن بین 60 تا 90 سانتی متر می باشد . و میوه های بسیار شیرین و خوش طعمی دارد . و در اوایل مرداد ماه می رسند . قطر میوه بلوبری حدودا 2 تا 5 سانتی متر به رنگ آبی روشن می باشد . و در حال حاضر تیره تر و سورمه ای رنگ شده است . در مناطق نیمه گرمسیری و یا خنک تر ، همراه با آفتاب کامل بهترین رشد را دارد . اگر در مناطق بسیار گرم کاشته شود، به مقداری سایه هم نیاز پیدا می کند .

بوته های بلوبری برای میوه دهی بهتر هر سال به هرس نیاز دارند . بهترین زمان برای هرس نهال بلوبری دوک اواخر زمستان و یا اوایل بهار می باشد . برای این کار باید شاخه های شکسته شده، مرده و کوتاه را جدا کنید . بلوبری های بوته کوتاه را هر دو سال یکبار هرس کنید .

شرایط محیطی :

 بهترین خاک برای رشد و نمو نهال بلوبری دوک , خاک های اسیدی می باشد . بهترین PH خاک بین 3 یا 4 و یا اینکه بین 4 یا 5 است . بهتر است برای اسیدی کردن خاک، قبل از کاشت به آن گوگرد اضافه کنید . یکی از مهمترین مسئله برای نهال بلوبری دوک ، زهکشی مناسب خاک می باشد . این درختان در خاکی که رطوبت را در خود نگه دارد به موقع تخلیه کند و خیس و مرطوب نماند رشد خوبی خواهند داشت.  نهال بلوبری دوک در روز به 6 تا 8 ساعت نور آفتاب نیازمند هستند. و سایه باعث کم شدن میوه دهی و رشد و زرد شدن برگ و کم شدن برگ نهال بلوبری دوک خواهد شد .

نهال بلوبری دوک به صورت بوته ای و درختچه ای می باشند و به همین دلیل به آبیاری خیلی عمیق نیاز ندارند . و فقط لازم است که سطح خاک کمی مرطوب باشد . آبیاری قطره ای برای این نهال مناسب است .

خرید نهال بلوبری دوک
خرید نهال بلوبری دوک

لیست ارقام نهال بلوبری :

-بلوبری نلسون

-بلوبری کراپ

-بلوبری دوک

بلوبری چندلر

-بلوبری ایرانی

روش درخواست خرید نهال بلوبری دوک از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *