منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خریدنهال خرمالو انبه ای

خریدنهال خرمالو انبه ای

خریدنهال خرمالو انبه ای

شما خریداران محترم به منظور خریدنهال خرمالو انبه ای و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خریدنهال باتخفیف)

مشخصات :

نهال برای بیشتر مناطق ایران مناسب است . حساس به سرما . این نوع درخت خرما یکی از گونه های مختلف و خاص است . میوه این نهال به رنگ نارنجی است . و پوستی سخت دارد . طعم آن بسیار شیرین است . این درخت می تواند، تا ارتفاع حدود 8 متر، رشد نماید. همچنین درخت خرمالو . انبه ای یا موزی، دارای برگ هایی ساده و بیضی شکل، و با اندازه ای حدود 20 سانتی متر، درازا و عرض 10 سانتی متر است . خرمالو ساقه های اصلی قوی دارد اما با این حال بسیار شکننده و تقریبا سست هستند . هرس نمودن این نوع نهال و دیگر انواع خرمالو اهمیت زیادی دارد . و می تواند نقش مهمی در باردهی و رشد درخت داشته باشد. ( خریدنهال خرمالو انبه ای )

شرایط محیطی:

خرمالو دارای میوه هایی است که در زمان بلوغ خود ، دارای رنگ نارنجی بسیار خوشرنگی است. البته بسته به اینکه محصول ، زود برداشت شود یا دیر چیده شود، رنگ میوه متفاوت است. به نحوی که در صورت برداشت زود میوه ی این نهال یا درخت آن، رنگ میوه، تم تیره و تقریبا سبز رنگی دارد . به طور کلی، نهال خرمالو در نواحی گرم کاشت می شود . این نوع نهال ، نیازمند گرما و نور خورشید زیادی است . البته باید توجه داشت، که میزان زیاد آفتاب دیدگی، سبب افتادن میوه های نارس می گردد . این نهال در برابر دمای زمستان تا 25- درجه سانتیگراد مقاوم است . این نهال نخل هنگام کاشت در مناطق گرمسیری عملکرد خوبی دارد . و آن را به یکی از بهترین گونه های درخت خرما تبدیل می کند . ( خریدنهال خرمالو انبه ای )

خریدنهال خرمالو انبه ای
خریدنهال خرمالو انبه ای

لیست ارقام نهال خرمالو :

-خرمالو پایه کوتاه

-خرمالو موزی

– انبه ای

خرمالو ایورکا

روش درخواست خریدنهال خرمالوانبه ای از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید . شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *