منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خریدنهال تمشک بدون خار

خریدنهال تمشک بدون خار

خریدنهال تمشک بدون خار

شما خریداران محترم به منظور خریدنهال تمشک بدون خار و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. ( خریدنهال تمشک بدون خار با تخفیف)

مشخصات :

نهال تمشک بدون خار دارای ریشه های چندساله و شاخه های بالا رونده است و انواع مختلفی دارند . تمشک ها غالبا در تابستان برداشت می شوند . و بوته های تهیه شده در پاییز بهترین محصول را دارند . برگ هایش به شکل گروهی و کنگره ای هستند . گل های نهال تمشک بدون خار سفید تا صورتی و معطر هستند . نهال تمشک بدون خار میوه هایی مخروطی قرمز رنگ دارد . نهال تمشک بدون خار تابستانه از دو سالگی شروع به دادن میوه می کنند، ساقه نهال تمشک بدون خار باید دقیقا از سطح زمین هرس شود . حدود 8 تا از بهترین و پر قدرت ترین ساقه های جدید برای سال بعد حفظ و باقی را هرس می شود .در اواسط بهمن، گیاه ها را به اندازه 15 سانتی متر نگه داشته و قسمت های دراز و باریک بالایی ساقه ها را هرس می کنند . (خریدنهال تمشک بدون خار )

قبل از کاشت نهال تمشک بدون خار باید علف های هرز زمین را خارج بکنید . قلمه ها را از نوک شاخه به طول 15 تا 20 سانت انتخاب کرده و برگ های پایین را جدا کنید . سپس در خاک مرطوب بکارید .نهال تمشک بدون خار 2 تا 4 هفته برای ریشه دار شدن زمان میبرند . خوابانیدن در اوایل پاییز و پاجوش ها نیز به تکثیر کمک می کنند. (خریدنهال تمشک بدون خار )

شرایط محیطی :

نهال تمشک بدون خار زودبازده مقاوم به سرما است . گیاهان را در آب و هوای خشک مرطوب نگه دارید و بطور منظم آبیاری کنید . نهال تمشک بدون خار نمی تواند سرما و گرمای شدید را تحمل کند . دمای مناسب رشد گیاه از 3- تا 16 درجه است . خاک زهکشی شده، اسیدی و لومی برای نهال تمشک بدون خار مطلوب می باشد . (خریدنهال تمشک بدون خار )

خاک های شنی، ماسه ای و آهکی که رطوبت کافی را داشته باشند . برای نهال تمشک بدون خار مناسب می باشد . برای هرس کردن در زمستان بوته چند شاخه جوان را باقی بگذاری . و بقیه را حذف کنید . شته ها، سوسک تمشک ، عنکبوت قرمز و کنه ها ممکن به بوته ها حمله کنند . بیماری های قارچی نیز می تواند نهال تمشک بدون خار را درگیر کند . نهال تمشک بدون خار نسبت به مواد غذایی هریس اند . برای سیر کردن آن ها کود های دانه ای چند منظوره بهترین گزینه است . این کود ها را در بهار روی خاک پخش می کنند و آن را با کود گیاهی که به اندازه کافی پوسیده است غنی می نمایند. زمان کوددهی نهال تمشک بدون خار زودبازده از اواسط پاییز لغایت تا زمستان قابل اجراست . و میزان کوددهی نهال تمشک بدون خار زودبازده در هر هکتار ۳ تن کود فیبری معدنی تعیین شده است . (خریدنهال تمشک بدون خار )

خریدنهال تمشک بدون خار
خریدنهال تمشک بدون خار

لیست ارقام نهال تمشک :

-تمشک بدون خار

-تمشک کشت بافت

-تمشک محلی

روش درخواست خرید نهال تمشک بدون خار از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *