منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال بلوبری چندلر

خرید نهال بلوبری چندلر

خرید نهال بلوبری چندلر

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال بلوبری چندلر و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات :

نهال بلوبری رقم چندلر رقم پابلند شمالی می باشد . دارای طعم و عطر قوی و واقعی بلوبری (شیرینی زیاد و ترشی کم) . گسترش عرضی و طولی در حدود ۱۵۰ تا ۱۸۰ سانتی متر . تحمل گرمایی این رقم کم بوده و بهتر است در مناطق سردسیر و معتدل کاشته شود . زمان باردهی : اوایل مرداد تا اواسط شهریور یا اوایل مهر (اوت تا سپتامبر) . میوه ها دارای قطر حدوداً ۲۰ میلی متر می باشند . برای محصول دهی ، سالانه به ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ ساعت سرمای زیر ۷ تا ۵ درجه نیاز دارد . که برای کاشت در هر منطقه ای باید این سرما به طور طبیعی تامین باشد . PH ایده آل برای خاک بلوبری چندلر باید بین ۵ تا ۵/۵ در نظر گرفته شود .

نهال بلوبری چندلر تا قبل از جوانه زنی نیاز به آبیاری ندارد . ولی هنگامی که احساس کردید رطوبت زیر مشما پایین آمده مجددا آب را بر روی خاک اسپری کنید . سطح خاک نباید تا قبل از جوانه زنی خشک شود . و رطوبت خاک پایین بیاید . با شروع جوانه زنی آبیاری را آغاز کنید به نحوی که پای نهال بلوبری چندلر همیشه مرطوب باشد ولی غرق آبی نباشد .

شرایط محیطی :

تا قبل از جوانه زنی نهال بلوبری چندلر بستر کاشت در محیطی پرنور باشد . بعد از شروع جوانه زنی نور دریافتی را بیشتر کنید . و به مرور بر ساعت تابش آفتاب بیافزایید . تا با نور خورشید هماهنگ شود . بعد از رسیدن ارتفاع گیاه به ۱۰ تا ۱۵ سانتی متر روزانه ۶ تا ۷ ساعت نور مستقیم خورشید نیاز دارد . برای کاشت بذر بلوبری چندلر همانطور که گفته شد دمای خاک باید بین ۱۵ تا ۲۲ درجه باشد . دمای رشد بلوبری ۲۵ تا ۳۰ درجه می باشد البته این رقم کمی به گرما مقاوم بوده . ولی در دماهای بالاتر ممکن است برگ ها بسوزد یا رشد متوقف شود، این رقم سرما دوست می باشد.

نهال بلوبری چندلر به طور طبیعی نیاز به سرما دهی دارد . نهال و بذر برای محصول دهی نیاز به خواب شکنی دارد . رقم چندلر تقریباً برای جوانه زنی نیاز به حداقل ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ ساعت سرمای زیر ۷ درجه دارد .

خرید نهال بلوبری چندلر
خرید نهال بلوبری چندلر

لیست ارقام بلوبری :

نلسون

-کراپ

دوک

-چندلر

-ایرانی

روش درخواست خرید نهال بلوبری چندلر از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *