منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال بلوبری نلسون

خرید نهال بلوبری نلسون

خرید نهال بلوبری نلسون

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال بلوبری نلسون و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف )

مشخصات :

میوه نهال بلوبری نلسون به قطری حدود ۲ الی ۵ سانتیمتر است . ابتدا به رنگ آبی روشن است. زمان رسیدن میوه‌ها اوایل مردادماه است . گل‌ها زنگوله‌ای شکل و اکثرا سفید هستند. بلوبری از طریق بذر ، قلمه گیری و پاجوش تکثیر میشود . شما میتوانید بذر بلوبری را از خود میوه بذر گیری کنید . برای گرفتن بذر، میوه را در یک ظرف آب به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه قرار دهید تا له شود و بذر‌ها را از میان گوشت‌های میوه جدا کنید. و سپس در خاک قرار دهید . روش دیگر تکثیر بلوبری قلمه گیری است. برای اینکار از شاخه‌های سخت‌تر نهال بلوبری نلسون با عمر یکسال و طول ۱۲ تا ۱۸ سانت استفاده کنید. قلمه‌هایی که دارا‌ی گل هستند برای قلمه گیری مناسب نیستند. زمان قلمه گیری اواخر زمستان و اوایل بهار است. انتهای قلمه را زخمی کنید تا جوانه زنی بهتر انجام بشه.

استفاده از پاجوش روش دیگر تکثیر این گیاه است . پاجوش‌ها از کنار گیاه مادری رشد می‌کنند و بعد از گذشت حدود دو سال رشد و نمو در کنار گیاه مادری می‌توان نسبت به جدا سازی آن‌ها اقدام کرد. (نهال بلوبری نلسون )

شرایط محیطی :

نهال بلوبری نلسون نیاز به آبیاری منظم و رطوبت نسبتا پایدار در خاک دارند . بوته‌های بلوبری به حداقل ۷ ساعت نور مستقیم آفتاب برای تولید گل و میوه نیاز دارند . اگر نور آفتاب به اندازه کافی به نهال بلوبری نلسون نتابد میزان میوه دهی این نهال کم میشود . هر قدر سایه بیشتر باشد میوه دهی کمتر و رشد گیاه ضعیف‌تر خواهد بود . از نشانه های کافی نبودن نور و تاثیر آن روی نهال بلوبری نلسون , رنگ پریدگی برگ ها و زیادی فاصله برگ ها روی شاخه است . نهال بلوبری نلسون به خاکی با زهکشی مناسب نیاز دارد . مسئله مهم دیگر در مورد خاک این گیاهان نیاز آنان به خاکهای اسیدیمی باشد . برای سبک بودن و اسیدی بودن خاک در کاشت گلدانی می‌توان از مخلوط پیت موس +شن استفاده کرد .

این خاک به خوبی سبک است، اما از خاک‌هایی که بافتی کمی سنگین‌تر داشته باشند نیز می‌توان استفاده کرد . به شرطی که اسیدیته آنان در طیف مورد نیاز گیاه باشد . برای پایین آوردن اسیدیته خاک برای هر ۱۰-۹ متر مربع در خاک‌های شنی (خاک با بافت سبک) در حدود ۳۵۰ گرم گوگرد استفاده می‌شود . (نهال بلوبری نلسون )

خرید نهال بلوبری نلسون
خرید نهال بلوبری نلسون

لیست ارقام نهال بلوبری :

-بلوبری نلسون

-بلوبری کراپ

-بلوبری دوک

-بلوبری چندلر

-بلوبری ایرانی

روش درخواست خرید نهال بلوبری نلسون از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *