منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال انجیر عسلی

خرید نهال انجیر عسلی

خرید نهال انجیر عسلی

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال انجیر عسلی و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید(خرید نهال با تخفیف)

مشخصات:

میوه نهال انجیر عسلی نخست سبز رنگ و پس از رسیدن زرد رنگ می شود. داخل گوشت میوه آن صورتی رنگ است و بسیار شیرین استمی باشد. دارای درختی تنومند, پربازده ورشدی بسیار بالا می باشد. میوه نهال انجیر عسلی تا زمان رسیدن روی درخت باقی می ماند. میوه نهال انجیر عسلی شیرین ومناسب برای تازه خوری و خشکبار مصرف می گردد. برگ های نهال انجیر عسلی به صورت پنجه ای، زرد و سبز رنگ است. ارتفاع نهال به حدود 6 تا 9 متر می رسد. زمان برداشت محصول انجیر اواسط تیر تا اواخر مرداد ماه می باشد. از آفات و بیماری های نهال انجیر عسلی می توان به سیمتیس نمورانا، هسپروفانس گریزئوس، سفیدک انجیر، شکاف خوردن میوه ها و بیماری ترشیدگی نام برد.

شرایط محیطی:

نهال انجیر عسلی نسبت به گرما مقاومت خوبی دارد. ولی در سال های اول کاشت، سرما درختان را اذیت می کند. این نوع انجیر در آب و هوای گرم و خشک بهتر رشد می کند. نهال انجیر عسلی در دمای 25 تا 35 درجه سانتیگراد رشد خوبی دارد. دمای بالای 45 درجه کیفیت محصول را کم میکند. و در دمای 3- سانتیگراد مقاومت خوبی ندارد. و در دمای 9- درجه سانتیگراد از بین می رود. خاک های لیمونی برای رشد نهال انجیر عسلی خوب می باشد. اما در خاک های شنی و رسی هم رشد خوبی دارند. و نسبت به شوری خاک مقاومت خوبی از خود نشان میدهند.

خرید نهال انجیر عسلی
خرید نهال انجیر عسلی

لیست ارقام نهال انجیر:

-نهال انجیر قهوه ای

-نهال انجیر عسلی

-نهال انجیر سه فصله

-نهال انجیر یزدی

-نهال انجیر میسشن

-نهال انجیر گلابی سفید

-نهال انجیر ترکیه

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید .شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *