منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال انجیر گلابی سفید

نهال انجیر گلابی سفید

نهال انجیر گلابی سفید

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال انجیر گلابی سفید و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید(خرید نهال با تخفیف)

مشخصات:

انجیر گلابی سفید دارای گلهای نر و ماده جدا از هم و بصورت فشرده در روی قسمت داخلی محور گل آذین موجود می باشند. وظاهر این رقم نهال انجیر شبیه گلابی می باشد. پوست میوه انجیر گلابی سفید در حالت عادی سبز و در حالت پختن بنفش و قهوه ای می باشد. انجیر گلابی سفید مرکب است یعنی مجموعه ای از میوه های کوچک خشک در سطح داخلی یک نهنج آبدار گوشتی قرار گرفته است.

از نظر طب سنتی گرم و تر است. باعث ازدیاد تعرق بدن و ادرار می شود. حرارت بدن را کم میکند و چاق کننده می باشد. جوشانده انجیر خشک درمان کننده التهاب مجاری دستگاه تنفسی، کلیه، ذات الریه، سرخک، مخملک و آبله می باشد. انجیر برای درمان سوءهاضمه خوب است. فیبر موجود در میوه نهال انجیر گلابی سفید مانع بروز یبوست می شود. برای رفع یبوست ۱۰ عدد انجیر خشک راپوست ان در حالت عادی سبز و در حالت پختن بنفش و قهوه ای می شود در ظرف آبی بخیسانید و صبح ناشتا میل کنید.

شرایط محیطی:

انجیر گلابی سفید نسبت به سرما مقاومت خوبی دارد. بهتر از فاصله کاشت این رقم نهال انجیر در اراضی شیبدار ملایم بصورت 3*3 و 3*4 متر باشد. ودر اراضی صاف این فاصله بصورت 4*4 و 4*5 کاشت شود.در ازای هر روز ازفصل بهار به 2 لیتر ابیاری و برای فصل تابستان در ازای هرروز 3 لیتر ابیاری نیاز دارد. زمان کود دهی درخت انجیر از اواسط پاییز تا اواخذر زمستان قابل اجرا می باشد.

نهال انجیر گلابی سفید
نهال انجیر گلابی سفید

لیست ارقام نهال انجیر:

-نهال انجیر قهوه ای

-نهال انجیر عسلی

-نهال انجیر سه فصله

-نهال انجیر یزدی

-نهال انجیر میسشن

-نهال انجیر گلابی سفید

-نهال انجیر ترکیه

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید .شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

مدیر

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *