منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خریدنهال انار پوست سیاه

خریدنهال انار پوست سیاه

خریدنهال انار پوست سیاه

شما خریداران محترم به منظور خریدنهال انار پوست سیاه و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات :

انار سیاه گران ترین گونه ی انار در جهان می باشد . که به دلیل رنگ پوست آن جذابیت زیادی را در بین انواع انار دارد . بذر این انار مناسب برای کاشت در گلدان و پرورش بونسای می باشد . ایران با تولید سالانه ۸۰۰۰۰۰ تن انار بزرگترین تولید کننده انار در دنیا است. هندوستان در رتبه دوم قرار دارد . این انار خاصیت درمانی زیادی دارد و برای مصارف خوراکی مناسب نیست . اگر دانه های آن به طور اتفاقی هم بر روی زمین ریخته شود قادر به جوانه زنی هستند . انار سیاه بومی ایران و شمال هند است . و درختچه ای کوچک به ارتفاع ۵ تا ۸ متر می باشد . این درختان تحمل بی آبی و سرمای متعادل تا ۱۲- درجه را دارند .از جمله بیماری هایی که انار پوست سیاه آن ها را درمان می کند , عبارتند از : «زردی، اسهال و سیاه سرفه» . ( خریدنهال انار پوست سیاه )

شرایط محیطی :

ریشه های این رقم نهال تا 5 متر به زیر خاک می رود . این نهال می تواند سرمای 1 درجه سانتی گراد را بخوبی تحمل کند . و در سرمای -12 الی -14 اندام های هوایی نهال یخ میزند و خشک می شود . نسبت به خشکی مقاومت خوبی دارد . خاک های سبک هر هفته یکبار به آبیاری و خاک های سنگین هر 10 روز یکبار به آبیاری نیامند هستند . فاصله کاشت نهال انار در اراضی شیب دار ملایم و مناطق بادگیر بصورت 3*3 و 2/5*3 متر مد نظر گرفته شده است . در زمین های صاف بصورت 4*4 و 2/5*3 مد نظر گرفته شده است .

خریدنهال انار پوست سیاه
خریدنهال انار پوست سیاه

لیست ارقام نهال انار :

-انار رباب

-انار ساوه

-انار پایه کوتاه

-پوست سیاه

روش درخواست خریدنهال انار پوست سیاه از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید . شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *