منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال انار سفید

خرید نهال انار سفید

خرید نهال انار سفید

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال انار سفید و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید(خرید نهال با تخفیف)

مشخصات:

نهال انار سفید ارتفاعی بین 2 تا 5 متر دارد. میوه نهال انار سفید دارای اندازه ای متوسط , پوستی سفید، نازک و کمرنگ گاهی متمایل به زرد و دانه های سفید یا صورتی کمرنگ و شیرین و ابدار می باشد. این رقم نهال دارای یک گل بزرگ زنگوله ای ، نارنجی مایل به رنگ قرمز و پوست صورتی در پاییز می باشد. نهال انار سفید دارای تاج متوسط می باشد.

شرایط محیطی:

نهال انار سفید نسبت به انواع خاک مقاومت خوبی دارد. و می تواند کم آبی و شوری خاک را تحمل کند. ریشه های این نهال تا عمق یک متر و نیم می تواند در دل خاک نفوذ کند. در خاک های رسی شنی بهترین عملکرد را دارد. هر نوع خاکی را که برای نهال انار سفید انتخاب می کنید باید زهکشی عالی داشته باشد. و بافتی شنی – رسی داشته باشد. همچنین مصرف کود دامی به صورت سالانه برای نهال انار سفید لازم است.

از طرف دیگر آبیاری منظم باعث افزایش عملکرد آن می شود.  کاشت نهال انار سفید در مناطق گرم، معتدل و نیمه سردسیر در فصل پاییز انجام می‌ گیرد. بنابراین کاشت این رقم نهال انار سفید در فصل پاییز به گونه‌ای باشد که با شروع فصل یخبندان ریشه نهال با محیط انس گرفته باشد. در مناطق سردسیر کاشت نهال پس از یخبندان و بعد از بین رفتن سرما و باد می‌باشد.

خرید نهال انار سفید
خرید نهال انار سفید

لیست ارقام نهال انار:

-نهال اناره ساوه میکس

-نهال انار سفید

-نهال انار رباب

-نهال انار دانه سیاه اصل

-نهال انار سردشت

-نهال انار پوست سیاه

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید .شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *