منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال انار سردشت

خرید نهال انار سردشت

خرید نهال انار سردشت

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال انار سردشت و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید(خرید نهال با تخفیف)

مشخصات:

نهال انار سردشت شیرین، با ابعاد متوسط و بزرگ می باشد. عمر اقتصادی نهال انار سردشت شیرین  ۴۰-۳۰ سال است. این مقدار بستگی به رسیدگی و مراقبت از نهال انار سردشت دارد. رنگ میوه نهال انار سردشت سرخ رنگ است که لکه های سفید ریزی روی پوست آن دیده می شود.گل های نهال انار سردشت به وقت بهار به صورت سرخ رنگ پدیدار می شوند.میوه نهال انار سردشت را می توان در اواخر شهریورماه و در بعضی از گونه ها اوایل شهریور برداشت کرد. برداشت نهال انار سردشت در هر هکتار حدود ۲۰ الی ۱۵ تن و متوسط است. این مقدار برداشت بستگی به نوع درخت و میزان رسیدگی به موقع دارد.

شرایط محیطی:

نهال انار سردشت هنگام رشد به دمای بالا و گرما بیشتری احتیاج دارد. به طور کلی درجه حرارت مورد نیاز برای رشد انار سردشت حدود ۴۰ درجه سانتیگراد می باشد. در دمای زیر ۱۵- یا ۲۰- درجه سانتیگراد مقاومت خوبی ندارد وباعث صدمه به این رقم نهال انار میشود. این رقم درخت انار به ۲۰۰ تا ۴۰۰ ساعت درجه حرارت زیر ۷ درجه سانتیگراد نیاز دارد تا محصولی با کیفیت تحویل باغداران عزیز بدهد. نهال انار سردشت  در خاک های با زهکشی خوب رشد بهتری دارد. نهال انار سردشت در انواع خاک ها (خاک شنی، لومی، یا خاک روسی) قابلیت رشد دارد.

خرید نهال انار سردشت
خرید نهال انار سردشت

لیست ارقام نهال انار:

-نهال اناره ساوه میکس

-نهال انار سفید

-نهال انار رباب

-نهال انار دانه سیاه اصل

-نهال انار سردشت

-نهال انار پوست سیاه

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید .شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *