منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خریدنهال انار گرین گلوب

خریدنهال انار گرین گلوب

خریدنهال انار گرین گلوب

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال انار گرین گلوب و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 و 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید باتخفیف)

مشخصات:

خریدنهال انارگرین گلوب به صورت درختچه با پاجوش های فراوان و یا با حذف پاجوش به طور تک تنه رشد می کند و ارتفاع آن به ۵ -۲ متر می رسد. انار از درختان میوه مناطق نیمه گرمسیری بوده در نواحی سرد . خزانپذیر و در مناطقی که زمستان های ملایم دارند، دایم سبز می باشد. برای رسیدن مطلوب میوه ها به گرمای تابستان بیشتر نیاز دارد. نیاز سرمایی انار در حدود ۴۰۰-۲۰۰ ساعت زیر ۷ درجه سانتی گراد می باشد. سرماهای دیررس بهاره به شکوفه های اولیه آسیب می رساند . و در نتیجه انار ریز جانشین انار درشت و معمولی می گردد. در مناطقی که سرمای دیرررس بهاره دارند حتی به میوه های تازه تشکیل شده آسیب وارد می شود.

شرایط محیطی :

خریدنهال انارگرین گلوب سرماهای ۱۰- درجه سانتی گراد زمستان را تحمل می کند اما اگر سرما به ۱۲-لی ۱۴- درجه سانتی گراد برسد، موجب خشکیدگی اندام های هوایی می گردد.
شاخه های انار در هنگام جوانی مقطع مربع دارند . میخچه ها در طول عمر خود ۴-۳ مرتبه میوه می دهند . گل های انار قرمز مایل به نارنجی به قطر ۳ سانتی متر و به شکل زنگوله می باشد. درخت انار در اوایل فصل رشد هر ۱۵ – ۱۰ روز یک بار، ۴-۳ مرتبه گل می دهد اما میوه ها از گل های بارآور بهار حاصل می شوند . فاصله کشت مناسب انار ۶-۴ متر بوده و برای شکل دهی درخت، تنه کوتاه به ارتفاع ۴۰-۳۰ سانتی متر ایجاد می شود . و بازوهای اصلی درخت روی این تنه قرار می گیرند . گرچه درخت انار مقاوم به کم آبی می باشد .

خریدنهال انار گرین گلوب
خریدنهال انار گرین گلوب

ایست ارقام انار :

1-نهال انار ساوه

2- انار رباب

3-انار گرین گلوب

4- انار کپ فردوس

روش درخواست خرید نهال انار گرین گلوب از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *