منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال زردآلو عسگرآباد

خرید نهال زردآلو عسگرآباد

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال زردآلو عسگرآباد و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

مشخصات و شرایط محیطی :

میوه این نهال در اوایل مرداد ماه مشاهده می شود. نهال زردآلو عسگرآباد در اکثر مناطق کشور قابل کشت است . با کاشت این نهال میتوانید میوه هایی بسیار خوش طعم داشت. بارور بودن این رقم را می توانید از رنگ نارنجی تیره بودن متوجه شوید. نهال زردآلو عسگر آباد می تواند گزینه مناسبی برای تولید زردآلوی خشکباری باشد.

و با استفاده از  این نهال می توانید بهترین خشکبار را تولید کنید. زردآلو تولید شده توسط  نهال زردآلو عسگر آباد  می تواند برای تولید مربا و کمپوت میوه مورد استفاده قرار گیرد .

میوه های خوب و با کیفیت مستلزم نور کافی است .گرچه تا حدودی سایه را متحمل می شود. شکوفه  نهال زردآلو در اردیبهشت ماه به ثمر می نشیند . و در ابتدای این ماه منظره باغ یا باغچه شما با این شکوفه ها دیدنی خواهد شد. این نهال مقاوم به گرما تا دمای 38 درجه می باشد و متحمل به سرمای 15- درجه است.

میانگین نیاز ابیاری این نهال سالیانه , وابسته به محل کاشت 5000 الی 7000 متر مکعب است. فاصله کاشت نهال زردآلو عسگرآباد با توجه به عادت رشدی 3*4 و چالگود اولیه آن مناسب است که 1متر یا 70 سانتی متر کنده شود و زیرآن با کاه زهکشی شود.

خرید نهال زردآلو عسگرآباد
خرید نهال زردآلو عسگرآباد

لیست ارقام نهال زردالو:

نهال زردالو
نهال زردآلو سلطنتی
نهال زردآلو قیسی
نهال زردآلو دیرگل
نهال زردآلو شکر پاره
نهال زردآلو شاهرودی
نهال هلو فرانسه پیش رس
نهال زردآلو عسگر آبادی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *