منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال توت امریکایی

خرید نهال توت امریکایی

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال توت امریکایی و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

مشخصات و شرایط محیطی :

 میوه های نهال توت آمریکایی در شهریور یا مهرماه ظاهر می شوند. و هنگامی که هنوز نرسیده اند به رنگ سبز می‌باشند . و بعد از رسیدن کاملاً نارنجی رنگ می‌شوند. از دیگر خصوصیات نهال توت امریکایی بار دهی خوشه ای در شاخه های جانبی می باشد. فاقد ارزش زینتی می باشد. نهال توت امریکایی برگریز و خزان کننده و پر تیغ می باشد. میوه های نهال توت امریکایی شبیه توپ هفت سنگ که نخست به رنگ سبز بوده و رفته رفته به رنگ زرد در می اید. میوه نهال توت امریکایی خوراکی نمی باشند.

چوب نهال توت امریکایی بسیار قوی میباشند. و در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند. عاری از هرگونه افات و بیماری ها می باشد.اگر به دنبال یک شگفتی در طراحی طبیعت می باشید از نهال توت امریکایی استفاده کنید . زیرااین رقم نهال توت شبیه به یک خیال زیباست. در فصل تابستان با دیدن تعداد زیادی توپ 7 سنگ به رنگ زرد که همان توت امریکایی می باشد زیبایی دو چندانی به فضای سبز شما خواهد داد.

نهال توت آمریکایی یک نهال دارای مقاومت بسیار زیاد میباشد. و یک درخت بسیار عالی به عنوان سایه بان استفاده می شود. این درخت در خاک های ضعیف رشد بهتری دارد. نحوه تکثیر : همان میوه ها بذر درخت توت امریکایی هستند که بعد از سرمادهی و دون کردن انها را میکارند.

خرید نهال توت امریکایی
خرید نهال توت امریکایی

لیست ارقام نهال توت:

نهال توت آمریکایی
نهال توت موزی
نهال توت سفید
نهال توت سرامیکی
نهال توت کاکوزا
نهال توت چتری
نهال توت شمیران
نهال توت قرمز
نهال توت قیسی
نهال توت مشهدی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *