منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خریدنهال پسته پایه فندقی

خریدنهال پسته پایه فندقی

شما خریداران محترم به منظور خریدنهال پسته پایه فندقی و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

مشخصات و شرایط محیطی :

این نهال گلدانی زودبازده , با توجه به شرایط اقلیمی از سال اول کاشت محصول می دهد. باغداران پسته باید کل محصول را در سال اول کاشت نهال , از درخت پسته جدا نمایند زیرا اگر این اصل رعایت نشود باعث عدم رشد نهال پسته پیوندی گلدانی در سال اول خواهد بود. این نهال مناسب کاشت برای احداث باغات پسته میباشد.

مقاومت بالای این رقم پسته نسبت به آفات و بیماری ها باعث معروفیت آن است . محصولات این پسته محصول بازارپسند و تجاری می باشد .

این نهال گلدانی مقاومت بالای نسبت به سرما دارد . درخت پسته فندقی پیوندی زودبازده بوده و از سال اول به بار می نشیند. این درخت از سال پنجم سال تجاری خود راشروع می کند. این باردهی در هر هکتار 7 تن براورد شده است. فاصله ی کاشت درخت پسته فندقی پیوندی گلدانی در زمینهای باشیب ملایم در ابعاد ۳*۳ و ۴*۳ متر کاشت می گردد.

باید گفت که در زمین های صاف در ابعاد ۴*۴ و ۵*۴ متر کاشته میشود. میزان آبیاری این نهال گلدانی در فواصل مختلف سال متغیر است.بهتر است که در هرروز از فصل بهار 2 لیتر آب و در هروز از فصل تابستان 3 لیتر آب به درختان داده شود.

خریدنهال پسته پایه فندقی
خریدنهال پسته پایه فندقی

لیست ارقام نهال پسته :

نهال پسته پایه فندقی
نهال پسته پیوندی
نهال پسته هیبریدی
نهال پسته سردسیری
نهال پسته اصلاح شده
نهال پسته هیبریدی امریکایی
نهال پسته اکبری
نهال پسته کوهی
نهال پسته رفسنجان
نهال پسته پیوند خورده
نهال پسته صادراتی
نهال پسته ۵ ساله
نهال پسته فیض اباد

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *