منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خریدنهال پسته پایه بنه

خرید نهال پسته پایه بنه

شما خریداران محترم به منظور خریدنهال پسته پایه بنه همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید. و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید.(خرید نهال با تخفیف)

مشخصات و شرایط محیطی :

بنه از گیاهان درختی بند قامت نواحی کوه های نیمه خشکی محسوب می شود . نام های دیگر این درخت در ایران درخت پسته وحشی و سقز است. .درخت بنه مشخصا خشکی پسند می باشد . ارتفاع این درخت بین 3 الی 7 متر می باشد.میوه بنه دانه ای روغنی، سفت، کوچک می باشد .قبل رسیدن به رنگ صورتی سپس قرمز و در زمان رسیدن پوست میوه سبز رنگ میشود. ( خریدنهال پسته پایه بنه)

صمغ حاصل از این درخت از لحاظ تجاری قیمت بالایی دارد و اهمیت و ارزش صادراتی زیادی را دارا می باشد . مهمترین مواد تشکیل دهنده صمغ شامل روغن تربانتین و کلوفان می باشد. روغن تربانتین بعنوان علف کش وسم دفع آفات است . کلوفان در صنایع رنگ، چسب کاغذ، نرم کننده های پلاستیک، موم های صنعتی، روغن کابل و آدامس استفاده می گیرد. از میوه بنه دانه ای روغنی جهت تهیه ترشی، مربا و خشگ شده آن جهت معطر نمودن ماست و دوغ مصرف استفاده می گردد .( خریدنهال پسته پایه بنه)

به دلیل بومی بودن درخت پسته بنه به مناطق گرم و خشک , باید از نور زیادی برخوردار باشد. خاکش شن و ماسه و خاک رس و سبک باشد . بذر بیشترین راه ازدیاد این درخت می باشد. این بذر دوره قبل کاشت نیاز دارد و در آغاز کار باید پوست رویی بذر ها کنده شود و 24 ساعت در آب ولرم قرار بگیرد و بعد به و دو صورت در اسید قرارا بگید.

( این کار در باید تحت نظر متخصصین ضورت بگیرد) یا روش سرمادهی برای شکستن پوسته رویی انجام می شود . به صورت مختصر باید گفته می شود که سرمادهی برای شکسته شدن پوسته رویی چگونه است: در دوره سرمادهی برای تیمار سرمادهی بذر ، بذر باید 20 روز در یخچال باشد و سپس بذر ها راکاشت . ( خریدنهال پسته پایه بنه )

خرید نهال پسته پایه بنه
خریدنهال پسته پایه بنه

لیست ارقام نهال پسته:

نهال پسته پایه بنه
نهال پسته پیوندی
نهال پسته هیبریدی
نهال پسته سردسیری
نهال پسته اصلاح شده
نهال پسته هیبریدی امریکایی
نهال پسته اکبری
نهال پسته کوهی
نهال پسته رفسنجان
نهال پسته پیوند خورده
نهال پسته 4 ساله

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *