منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال توت موزی

خرید نهال توت موزی

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال توت موزی و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش این نهال توت به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

مشخصات و شرایط محیطی :

یکی دیگر از درختان کمیاب در ایران نهال توت موزی می باشد. منشاء اصلی این توت کشور چین می باشد. شکل ظاهری آن مشابه موز بوده و به توت موزی مشهور می باشد. نهال توت موزی را در تمامی نقاط کشور می توان کاشت. اندازه‌ی توت موزی بزرگتر است. و به 15تا 20 سانتی متر میرسد. میوه ی نارس نهال توت موزی سبز یا زرد کم رنگ می باشد.

و بموقع رسیدن کاملا سفید می شود. طعم میوه نهال توت موزی کاملا شیرین می باشد.  از پیوند تا به بار دهی این رقم نهال توت موزی سه سال احتیاج می باشد. نهال توت موزی درسال اول برداشت، چندین برابر توت سفید معمولی بار دهی دارد.

نهال توت موزی در مناطق سرد تا نیمه گرمسیری رشد می کند. و مناسب برای خاکهای زهکشی شده حاصلخیز می باشد. نهال توت موزی نسبت به خاک های رسی سنگین , خشکی , سرمای زیاد و هرس زیاد نیز مقاومت خوبی دارند.  برای کاشت نهال توت موزی یک گودال به عرض نیم در نیم متر حفر کنید .

حدود ۱۰تا ۲۰ سانتی متر نهال را درون گودال روی خاک نرم بگذارید. و اطراف آن مخلوط خاک نرم و خاک زمینی که حفرشده بریزید . تلاش کنید جای پیوند حدود ۲۰ سانتی متر از سطح خاک بیرون بماند. بعد از کاشتن آب زیاد به نهال بدهید تا هوا گیری صورت بگیرد.

خرید نهال توت موزی
خرید نهال توت موزی

لیست ارقام نهال توت:

نهال توت موزی
نهال توت سفید
نهال توت سرامیکی
نهال توت کاکوزا
نهال توت چتری
نهال شاه توت
نهال توت شمیران

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *