منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال زردالو شکر پاره

خرید نهال زردالو شکرپاره

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال زردالو شکر پاره و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید . (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

مشخصات و شرایط محیطی :

نهال زردالو شکر پاره طعمی شیرین و عسلی وابدار دارد . میوه نهال زردالو شکرپاره رنگ زرد عسلی و لپ های سرخ دارد . پوستی مسطح دارد . نهال زردالو شکرپاره به سرعت رشد میکنند.این رقم نهال زردالو دیر گل میباشد. مناسب برای خشکبار و مربا و صادرات میباشد. میوه نهال زردالو شکرپاره در تیر ماه میرسد.

فاصله ی کاشت نهال زردالو شکر پاره در اراضی شیبدار ملایم و مناطق بادگیر بصورت ۳*۳ و ۳٫۵*۳ مترمدنظر است. ودر زمینهای صاف این فاصله بصورت ۴*۴ و ۴*۳ متر مد نظر میباشد. مقدار آبیاری درخت نهال زردالو شکر پاره در فصلهای مختلف سال و شرایط اقلیمی گوناگون می باشد. بنابراین در ازای هر روز از فصل بهار دو لیتر و به ازای هر روز از فصل تابستان ۳ لیتر آب مد نظر است.نهال زردالو به دلیل داشتن ریشه سطحی  افشان نسبت به خشکی مقاوم نمیباشد.

خصوصا در زمان تشکیل جوانه گل و رشد میوه باید آبیاری منظم باشد. چون اگر ابیاری منظم نباشد. گلها ریزش یافته و میوه ها می ریزند. برگها چروک و گیاه پلاسیده می شود. البته آبیاری بیش از حد هم موجب ماندگاری آب شده و طوقه و ریشه می پوساند. و برگها زرد شده و میریزند. و گلدهی و تولید میوه کم می شود.

خرید نهال زردالو شکر پاره
خرید نهال زردالو شکر پاره

لیست ارقام نهال زردالو:

نهال زردالو
نهال زردآلو سلطنتی
نهال زردآلو قیسی
نهال زردآلو دیرگل
نهال زردآلو شکر پاره
نهال زردآلو شاهرودی
نهال زردالو عسگرآباد
نهال زردآلو قیسی
نهال زردآلو قرمز
نهال زردالو نصیری
نهال زردالو نوری
نهال زردآلو مازندران
نهال زردآلو مقاوم به سرما
نهال زردالو ملایر

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *