منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال زردآلو تلتون

خرید نهال زردآلو تلتون

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال زردآلو تلتون و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

مشخصات و شرایط محیطی :

نهال زردآلو تلتون رقم بسیار مقاوم ، بسیار سریع رشد و دیر شکوفا و مناسب برای میوه های تازه و خشک است. این زردآلو خیلی زود رس می باشد.این نهال از لحاظ ظاهری بزرگ بوده و لکه های قرمز روی آن مشاهده می شود. بافت این زردآلو سفت و آبدار است. این نهال زردآلو دیر شکوفه است.

این نهال ها باردهی بالایی دارد زیرا دیر شکوفا می شود و در سرما به گلها آسیب نمی رسانند . این نهال میوه های بزرگ و بیضی شکل دارد. رنگ میوه ها زرد و لکه هایی مایل به رنگ صورتی دارد. این زردآلو به دلیل شیرین و آبدار بودن انتخاب خوبی برای کمپوست است . و این نوع زردآلو اغلب در کمپوست استفاده می شود.

نهال زردآلو تلتون مقاومت بسیار زیادی نسبت به سرما دارد . در برابر ارقام زردآلو سنتی و ایرانی از ارتفاع خیلی کمتری برخوردار بوده است. گرده افشان مناسب زردآلو تلتون در باغات زردآلو به این صورت است . که مابین هر 10 اصله نهال زردآلو یک گرده افشان مناسب رقم زردآلو کاشته می شود .

میزان آبیاری این نهال در هر فصل از سال متغیر بوده و بسته به شرایط اقیلیمی و آب و هوایی است. در فصل بهار بهترین زمان آبیاری روزانه 2لیتر آب است. و در فصل تابستان روزانه 3 لیتر آب کافی است. فاصله ی کاشت درخت زردآلو تلتون در زمینهایی باشیب ملایم و مناطق بادگیر بصورت 3*3 کاشت می گردد شایان ذکر است در اراضی مسطح این فاصله بصورت 4*4 یا 3*4 متر کاشت می گردد.

خرید نهال زردآلو تلتون
خرید نهال زردآلو تلتون

لیست ارقام نهال زردآلو :

نهال زردآلو
نهال زردآلو سلطنتی
نهال زردآلو نصیری
نهال زردآلو پیش رس
نهال زردآلو قرمز
نهال زردآلو قیسی
نهال زردآلو دیرگل
نهال زردآلو فلکه ای
نهال زردآلو زودرس
نهال زردآلو اصفهان
نهال زردآلو قرمز

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *