منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

تجربه نهال کاری

تجربه نهال کاری

تجربه نهال کاری

نهالستان برگ سبز فعالیت خود را از سال 1379 شروع کرده است . نهالکاران نهالستان برگ سبز با تجربه 20 ساله در امر باغ و درخت کاری , با احداث باغات مدرن شروع به فعالیت نموده اند. تولید و تهیه انواع درختان میوه و ارسال به تمام نقاط کشور و کشور های همسایه عمده فعالیت نهالکاران این نهالستان می باشد. تهیه نهال سالم – اصیل و استاندارد از نهالستان های معتبر و بنام کشور با نظارت کامل در خصوص کندن نهال . از زمین و بسته بندی صحیح و ارسال با وسایل حمل و نقل مناسب برحسب میدان نهال و مسافت و نوع نهال و… از وظایف اصلی نهالکاران این نهالستان می باشد. ( تجربه نهال کاری )

اطمینان داشته باشید که نهالی که از طریق نهالکاران تهیه و ارسال میگردد دقیقا مطابق درخواست شما خواهند بود. حتی اگر یک تک درخت از ما تهیه کنید. زیرا ما از انتقام طبیعت واهمه داریم و میخواهیم همیشه در کنار خاطرات درختانتان و باغات شما بمانیم. ( تجربه نهال کاری )

درباره ی ما:

در انواع مختلف وعرضه و توضیع انواع نهالهای تزیینی و غیر مثمر نهالستان برگ سبز آماده همکاری با ارگان های محترم و باغداران عزیز کلی و جزیی می باشد. نهالستان مهندس رضا میرزایی با اسالها تجربه در زمینه. اجرای انواع باغچه با دارا بودن قابلیت ها و امکانات منحصر به فرد خود میتوانند شمارا در احداث یک باغ میوه کمک نمایند.

تجربه نهال کاری
تجربه نهال کاری

زمان کاشت:

درخت را در هر زمانی میتوان کاشت اما کارشناسان نهالستان برگ سبز بهترین زمان را اسفند ماه میدانند . این مطلب بر این حاکی است . که نهال را در دوره سرمایی آن باید کاشت. تا وقتی که دوره سرمایی اش به اتمام رسید ریشه هایش را داخل خاک ببیند.

شما خریداران محترم میتوانید باکلیک روی سایت وارد سایت اصلی نهالستان برگ سبز شوید .

و همچنین می توانید با کلیک روی خرید نهال وارد پیج نهالستان شوید.

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *