منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال زردالو ملایر

خرید نهال زردالو ملایر

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال زردالو ملایر و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

مشخصات و شرایط محیطی :

خرید نهال زردالو ملایر: میوه نهال زردآلو ملایر زردرنگ می باشد . شکل میوه نهال زردالو ملایر پهن وکمی کشیده است. نهال زردآلو ملایر با رنگ زرد و لکه های قرمز طرفداران زیادی بین مردم دارد. میوه نهال زردآلو ملایر اوایل خرداد ماه می رسد و برای تازه خوری و خشکبار بسیار مناسب است .

نهال زردالو ملایر بسیار پربار و زود بازده میباشد . و عمر اقتصادی نهال زردالو ملایر 25 سال میباشد. وبا گذشت زمان کیفیت خود را از دست میدهد. معمولا ارقام  نهال زردآلو خودبارور میباشند. و احتیاج به رقم گرده زا را ندارند . نهال زردالو ملایر یکی از ارقام تجاری در دنیا بحساب می اید.

میوه نهال زردالو ملایر نسبت به سرما مقاومت زیادی دارد. می توانند دمای 15 تا 25 درجه زیر صفر را تحمل کنند. نهال زردالو ملایر در اب و هوای گرم رشد بهتری دارند . و در مناطق سرد باید در برابر نور خورشید کاشته شود .  زمستان های سرد و تابستان های گرم و خشک برای رشد و میوه دهی نهال زردالو ملایر خوب است .

پ فاصله کاشت هر نهال زردالو ملایر از یکدیگر 3- 4 متر است. نهال زردالو ملایر در اراضی قابل نفوذ گرم بهتر از اراضی رسی و مرطوب رشد می کند و میوه می دهد . در سال اول رشد به ابیاری بیشتری احتیاج دارد. نهال زردآلو ملایر  در صورت ایجاد کوچک ترین زخم مورد حمله آفات قرار میگیرد .

خرید نهال زردالو ملایر
خرید نهال زردالو ملایر

لیست ارقام نهال زردالو:

نهال زردآلو سلطنتی
نهال زردآلو نصیری
نهال زردآلو پیش رس
نهال زردآلو قرمز
نهال زردآلو قیسی
نهال زردآلو دیرگل
نهال زردآلو فلکه ای
نهال زردآلو زودرس
نهال زردآلو اصفهان
نهال زردآلو نوری

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *