منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال زردالو شاهرودی

خرید نهال زردالو شاهرودی

خرید نهال زردالو شاهرودی

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال زردالو قیصی و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

مشخصات شرایط محیطی :

نهال زردآلو شاهرودی از آن دسته نهال هایی است که بافت رشد بسیار خوبی دارد. عادات رشد نهال زردالو شاهرودی از متوسط تا زیاد می باشد. ارتفاع نهال زردالو شاهرودی 5 متر میباشد. این نهالها را باید در فاصله های یکی پس از دیگری بکارید. برگ های این نهال نوک تیز وشکل قلبی دارند.جوانه های نهال زردالو شاهرودی کوچک است. و شکوفه های آن تک گل و بزرگ میباشند.

یکی از مهمترین ویژگی هایی که شکوفه های نهال زردالو شاهرودی دارد رشد سریع آنها میباشد. رنگ شکوفه هایی که روی نهال زردآلو شاهرودی زده می شود سفید مایل به سرخ است. نهال زردالو شاهرودی بسیار حساس است. و مورد حمله آفات قرار می گیرد. و دلیل آن هم صدمه و تاثیر زخم روی تنه آن می باشد. بنابراین باید از به وجود آمدن آفات و بیماری روی آن جلوگیری بعمل اید.

 نهال زردالو شاهرودی مقاومت کمتری نسبت به سرما دارد.تا 15 درجه سانتیگراد هم می تواند سرما را تحمل نماید. نهال زردالو شاهرودی برای رشد نیاز شدیدسی به نور مستقیم افتاب دارد. تا حدود بسیار کمی تحمل سایه را داراست. مقاومت این نهال به گرما خیلی زیاد است. و می تواند تا 38 درجه گرما را تحمل کند. پس به شرایط اقلیمی این نهال نیز باید دقت شود.

خرید نهال زردالو شاهرودی
خرید نهال زردالو شاهرودی

لیست ارقام نهال زردالو:

نهال زردآلو شاهرودی
نهال زردآلو جهانگیری
نهال زردآلو مشهد
نهال زرد الو قیصی
نهال زردآلو نوری

قویدل

یک نظر

  • […] شما خریداران محترم به منظور خرید نهال زردالو قرمز و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف) […]

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *