منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال شلیل سان گلد

شلیل سان گلد 2

خرید نهال شلیل سان گلد

شما  خریداران  محترم  به منظور خرید نهال شلیل سان گلد و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها می توانید به  نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید.( خرید نهال با تخفیف)

مشخصات:

شلیل در دسته میوه های بدون کرک قرار دارد و جز خانواده هلو است.این میوه خیلی شیرین تر و عطراگین تر از خانواده هلو است . نهال شلیل گونه های زیادی دارد یکی از گونه های آن ،نهال شلیل سان گلد است. رنگ این میوه قرمز با زمینه زرد است . این نهال میتواند سرمای بالایی را تحمل کند. نهال های شلیل نهالستان برگ سبز که یک ساله هستند از همان سال اول میوه میدهند و از سال سوم به بعد سال تجاری اش آغاز می شود. این نهال اگر خاکی با زهکشی مناسب داشته باشد 12 سال عمر می کند. این نهال گلدهی خود را از اواخر فروردین ماه شروع میکند.برگهای نهال شلیل سان گلد بیضی شکل است و شکوفع هایی با رنگ سفیو صورتی دارد.

شرایط محیطی:

مناطق سرد سیری و کوهستانی مناطق خوبی برای کاشت این نهال است. به همین منظور دمایی بین 14- الی 31- را میتواند تحمل کند. بعد از مشخص شدن زمین مناسب ( زمینی که زهکشی مناسبی داشته باشد) باید گودال هایی با عمق مناسب حفر شود ، برای عملکرد بهتر خاک می توان کمی کود حیوانی ریخت و با خاک آغشته کرد. باید بین نهال های شلیل سان گلد 3 متر فاصله بیاندازید.

آفات و بیماری ها:

از جمله آفاتی که ممکن است درخت و میوه شلیل به آن دچار شود عبارتند از:

سفیدک : بیماری که میوه درخت به آن مبتلا میشود. لک های سفید رنگی روی میوه به وجود می آیند.

زنگار: زنگار یا چوب پنبه ای شدن میوه بیماری که در آن لایه ای از بافت چوب پنبه در سطح میوه بوجود می آید. قسمت های چوب پنبه ای رنگی قهوه ای دارد.

روش درخواست خرید نهال شلیل سان گلد از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید .شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *