منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال شلیل بهاره

خرید نهال شلیل بهاره

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال شلیل بهاره و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات و شرایط محیطی :

خرید نهال شلیل بهاره: جزو درختان کشور چین به شمار می رود . نهال شلیل بهاره در کشور ما نیز توسط باغداران پرورش داده می شوند. نهال شلیل بهاره در اوایل بهار قبل از این که برگ های درخت باز شود، شروع به گل‌ دادن می کند . و میوه نهال شلیل بهاره اواخر یا اواسط تیر ماه میرسد .

رنگ میوه نهال شلیل بهاره قرمز می باشد. و میوه‌های نهال شلیل بهاره بدون کرک هستند . میوه نهال شلیل بهاره دارای گوشت قرمز، زرد و سفید هستند. و میوه نهال شلیل قرمزبهاره به راحتی از هسته جدا می‌شود. میوه نهال شلیل بهاره در دسته میوه‌های هسته‌دار قرار می گیرد. نهال شلیل بهاره را میتوان از نهالستان برگ سبز زیر نظر اداره جهاد کشاورزی خریداری نمود.

خریدنهال شلیل بهاره در شرایط آب و هوایی گرم خصوصا با تابستان‌های گرم و زمستان‌های بدون یخبندان رشد بهتری دارد. نیاز به اب نهال شلیل بهاره بیشتر است . و این نیاز در اواخر دوره رشد میوه، افزایش می‌یابد. به طور متوسط مقدار نیاز نهال شلیل بهاره به آبیاری ۱۰ لیتر در در هفته میباشد.

همچنین این نوع نهال شلیل بهاره در خاک‌های سنگین و مرطوب بهتر باردهی میکند .کاشت نهال شلیل بهاره در زمین های صاف و بدون شیب به صورت ۳*۳ متر است. اما در مورد زمین هایی که شیبدار هستند و در معرض باد قرار دارند باید حدود ۳*۲ در نظر گرفته شود.

خرید نهال شلیل بهاره
خرید نهال شلیل بهاره

لیست ارقام نهال شلیل :

نهال شلیل بهاره
نهال شلیل شمس
نهال شلیل حسن پور
نهال شلیل مغان
نهال شلیل زودرس
نهال شلیل انجیری
نهال شلیل شبرنگ
نهال شلیل رفعتی
نهال شلیل کیوتا
نهال شلیل ردگلد
نهال شلیل قرمز

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *