منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال هلو زعفرانی

خرید نهال هلو زعفرانی


شما خریداران محترم به منظور خرید نهال هلو زعفرانی و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش نهال گیلاس به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

مشخصات و شرایط محیطی :

زمان رسیدن نهال هلو زعفرانی اخرتیرماه می باشد. پرفروش ترین نهال این رقم نهال هلو زعفرانی میباشد.نهال هلو زعفرانی هسته جدا و گوشت آن قرمز می باشد.نهال هلو زعفرانی 2-3 سال پس از کاشت شروع به شکوفه دادن می کند. و اولین محصول خود را در سال چهارم یا پنجم تولید می کند. عمر اقتصادی نهال هلو زعفرانی حدود 20 سال است.

رنگ میوه این رقم نهال هلو زعفرانی , زرد زعفرانی است که دلیل اصلی نامگذاری این محصول است. برای پرورش نهال هلو زعفرانی ازخاکهای قلیایی و آهکی استفاده می شود. میوه های این رقم نهال هلو زعفرانی کیفیت خوبی دارد.ایران نهال هلو زعفرانی را تحت شرایط خاص به کشورهای دیگر صادر می کند.

میوه این نهال دارای قابلیت انبارمانی به مدت ۲ ماه می باشد. و باردهی این هلو ها از سال دوم شروع میشود و به طور متوسط دارای عملکرد ۲ تا ۲.۵ برابر می باشند. فاصله کاشت برای این نهال ها ۳*۴ توصیه میشود. این پایه موجب تولید میوه های درشت تر و باکیفیت تر می شود.

خرید نهال هلو زعفرانی
خرید نهال هلو زعفرانی

لیست ارقام نهال هلو :

نهال هلو جوادی
نهال هلو زعفرانی
نهال هلو قجیر قانات
نهال هلو انجیری زعفرانی
بهترین نهال هلو
کاشت نهال هلو در گلدان
ارقام نهال هلو
نهال هلو انجیری
نهال هلو مخملی
نهال هلو درشت

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *