منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال هلو مخملی

خرید نهال هلو مخملی


شما خریداران محترم به منظور خرید نهال هلو مخملی و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش این نهال هلو به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال هلو به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

مشخصات و شرایط محیطی :

این رقم نهال هلو جزو ارقام پربار به حساب می آید . و در هر هکتار بیش از 79 تن میوه دهی دارد . میوه این رقم نهال هلو دارای رنگ سرخ و مخملی می باشد . بیشتر از 26 سال عمر نمی کند . در اولین ماه از فصل بهار گلهای آن شکوفا می شوند . و میوه آن تیرماه برداشت می شود . بسیار بازار پسند و جزو ارقام زود رس می باشد . ارتفاع این نهال حدود 4 الی 8 متر می باشد. از جمله آفات و بیماریهای این رقم نهال هلو میتوان به بیماری سفیدک اشاره کرد . نهال هلو سه سال بعد از کاشت شروع به باردهی و گلدهی می کند .

نسبت به آب و هوای گرم مقاومت خوبی از خود نشان می دهد . ولی نسبت به سرما مقاومت خوبی ندارد . خاکهای لومی شنی مناسب ترین خاک برای کاشت این رقم نهال هلو می باشد . فاصله کاشت این نهالها باید 4-4 متر صورت گیرد . هرس این رقم در اواخر فصل پاییز و فصل زمستان انجام می شود . نسبت به آبیاری زیاد حساسیت دارند و سبب از بین رفتن گیاه می شود .

خرید نهال هلو مخملی
خرید نهال هلو مخملی

لیست ارقام نهال هلو:

نهال هلو مخملی
نهال هلو انجیری زعفرانی
نهال هلو قجیرقانات
نهال هلو زعفرانی
بهترین نهال هلو
کاشت نهال هلو در گلدان
نهال هلو انجیری
نهال هلو مخملی
نهال هلو زودرس
نهال هلو پاکوتاه

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *