منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال هلو البرتا

خرید نهال هلو البرتا

شما  خریداران  محترم  به منظور خرید نهال هلو البرتا و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها می توانید به  نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید.( خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش نهال هلو به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

مشخصات وشرایط محیطی :

میوه این رقم نهال هلو ماه آخر فصل بهار می رسد . این رقم نهال هلو بازدهی بسیار بالایی دارد . عمر این رقم نهال هلو بیشتر از 40 سال نمی باشد . میوه این رقم دارای شکلی بیضی درشت و قرمز رنگ و شیرین می باشد . برداشت میوه این رقم نهال هلو در آخر تیر ماه از فصل تابستان صورت می گیرد. بعد از بزرگ شدن این رقم از هر درخت حدود 200 کیلو میوه می توانید برداشت کنید . اگر میوه این رقم نهال هلو اگر دوماه در جای خنک و سرد نگه داری شود هسته آن به راحتی از میوه جدا می شود. بومی کشور چین می باشد .

این رقم نهال هلو نیاز به دوبار آبیاری ئر هفته دارد . و اگر آبیاری بطور منظم صورت نگیرد سبب از بین رفتن نهال می گردد . نسبت به سرما از خود مقاومت خوبی نشان می دهد . ازجمله آفات این نهال میتوان به بیماری لب شتری اشاره کرد. قابلیت انبار مانی دارد. برای هرس شاخه های اضافی آن باید قطع شود .

خرید نهال هلو البرتا
خرید نهال هلو البرتا

لیست ارقام نهال هلو :

نهال هلو آلبرتا
نهال هلو زعفرانی
نهال هلو قجیر قانات
نهال هلو انجیری زعفرانی
بهترین نهال هلو
کاشت نهال هلو در گلدان
ارقام نهال هلو
نهال هلو انجیری
نهال هلو مخملی
نهال هلو درشت

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *