منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال هلو دکسی رد

نهال هلو دکسی رد

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال هلو دکسی رد و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید . (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش نهال هلو به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

مشخصات و شرایط محیطی :

گلهای این رقم نهال هلو در ماه اول فصل بهار شکوفا می شوند . رشد این درخت بسیار سریع می باشد . میوه این رقم نهال هلو در اولین ماه فصل تابستان می رسد . میوه آن دارای اندازه متوسط و گرد و پوست سرخ و گوشت زرد رنگ می باشد . بسیار شیرین و آبدار می باشد. و دارای هسته نیمه جدا می باشد . بصورت تازه مصرف می شود . جزو ارقام تجاری می باشد. قابلیت انبار مانی دارد. این نهال باردهی بسیار بالایی دارد .

نسبت به سرما مقاومت خوبی ندارد. اما در برابر گرمای تابستان مقاومت خوبی از خود نشان می دهد .از جمله آفات این رقم نهال هلو میتوان به انارسیا و لب شتری اشاره کرد . جزو ارقامی می باشد که نیاز به گرده افشان ندارد . فاصله کاشت نهالهای این رقم باید به صورت 4-4 متر کاشت شود . برای بیرون آمدن از خواب زمستانی نیاز یه 400 الی 800 ساعت در دمای -8 درجه سانتی گراد را دارد . اگر بیش از اندازه آبیاری شود باعث از بین رفتن گیاه می شود.

نهال هلو دکسی رد
نهال هلو دکسی رد

لیست ارقام نهال هلو:

نهال هلو دکسی رد
نهال هلو زعفرانی
نهال هلو قجیر قانات
نهال هلو انجیری زعفرانی
بهترین نهال هلو
کاشت نهال هلو در گلدان
ارقام نهال هلو
نهال هلو انجیری
نهال هلو مخملی
نهال هلو درشت
نهال هلو قجیر قانات

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *