منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال گلابی سیبری

گلابی سیبری
شما خریداران محترم به منظور خرید نهال گلابی سیبری و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش این گلابی به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

مشخصات و شرایط محیطی :

این گلابی که رنگ آن زرد میباشد .این گلابی گرد و همانند سیب میباشد .طعم شیرینی دارد. از انواع گلابی ها میباشد .و این نوع گلابی اگر زودتر چیده شود در  سردخانه به مدت 4 ماه میماند از گلابی های پوست سفت میباشد.گلابی میوه‌ای زنگوله‌ای شکل میباشد. که در رنگ‌های سبز، زرد، قهوه‌ای، قرمز یا ترکیبی از این رنگ‌هامیباشد .

این میوه زیبا سرشار از پتاسیم، ویتامین‌ها و مواد معدنی می‌باشد. و به صورت کمپوت شده یا خام مصرف می‌شود. بخشی از درخت گلابی که مورد استفاده غذایی و درمانی قرار می گیرد: ۱- میوه ۲- برگ ۳- پوست درخت آن است.افرادی که یبوست دارند سعی کنند ۱ تا ۲ عدد گلابی در روز بخورند . و بلافاصله ۱ لیوان آب ولرم بنوشند که خاصیت ملین آن قوی تر شود.

این گلابی مناسب مناطق سردسیر و کم آب میباشد . این نوع نهال به دلیل مقاوم بودن در برابر سرما در مناطقی که سرما زیاد است کاشت میشود . پایه این نوع نهال گلابی سیبری از نوع پایه کوتاه میباشد. میوه این نوع گلابی را میتوان ۶ ماه در انبار نگهداری کرد .و زمان برداشت میوه آن مهرماه میباشد .

خرید نهال گلابی سیبری
خرید نهال گلابی سیبری

لیست ارقام نهال گلابی :

نهال گلابی سیبری
نهال گلابی شاه میوه
نهال گلابی اسپادانا
نهال گلابی پایه کوتاه
نهال گلابی نطنز
نهال گلابی شاه میوه اصفهان
نهال گلابی اصلاح شده
نهال گلابی پرتقالی
نهال گلابی آنجو
نهال گلابی زودرس

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *