منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال گلابی ویلیام دوشس

نهال گلابی ویلیام دوشس

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال گلابی دوشس و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش نهال گلابی به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

مشخصات و شرایط محیطی :

این گلابی جزو ارقام تجاری می باشد. مناسب برای مصرف تازه خوری می باشد . طرفدران زیادی دارد . قابلیت انبار مانی دارد . میوه این رقم نهال در مهر ماه می رسد . از سال اول کاشت میوه دهی دارد . بومی کشور فرانسه می باشد . از جمله آفات و بیماریهای این رقم می توان به بیماری آتشک و پسیل اشاره کرد . جزو ارقام دیر رس می باشد . پوست میوه این رقم گلابی سبز رنگ و نازک و آبدار وشیرین می باشد . و در هر هکتار بیش از 59 تن باردهی دارد .(نهال گلابی ویلیام دوشس)

این گلابی نسبت به سرما مقاومت خوبی از خود نشان می دهد . فاصله کاشت نهال های این رقم باید بصورت 5-5 متر کاشت شود . زمان کود دهی این نهالها از اواسط فصل پاییز تا اتمام فصل زمستا انجام می شود . در فصل بهار روزانه به 3 لیتر و در فصل تابستان روزانه به 4 لیتر آبیاری نیاز دارد . این رقم نهال گلابی را می توانید ز نهالستان برگ سبز زیر نظر نظام صنفی جهاد کشاورزی به مدیریت مهندس رضا میرزایی خریداری کنید .

نهال گلابی ویلیام دوشس
نهال گلابی ویلیام دوشس

لیست ارقام نهال گلابی:

نهال گلابی شاه میوه
نهال گلابی اسپادانا
نهال گلابی پایه کوتاه
نهال گلابی نطنز
نهال گلابی شاه میوه اصفهان
نهال گلابی اصلاح شده
نهال گلابی پرتقالی
نهال گلابی آنجو
نهال گلابی زودرس
نهال گلابی شینگو
نهال گلابی فورل

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *