منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال گلابی بیروتی

گلابی بیروتی2

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال گلابی بیروتی و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش گلابی به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

مشخصات و شرایط محیطی :

این نوع نهالها از درختان گلدار می باشد.حالت آن کشیده و دانه دار می باشد. شاخه های آن دارای پوست ضخیم میباشد. و برگ های نازکی دارد. گلابی گونه های مختلفی دارد. نگهداری و مراقبت از درخت گلابی کار سختی نیست . و شاید یکی از دلایلی که باعث شد تا باغداران زیادی نسبت به کاشت آن اقدام کنند همین است. یعنی درخت گلابی را می توان با کمترین مراقبت پرورش داد. شکوفه درخت گلابی همزمان با برگ های آن رشد میکند.این نوع گلابی از درختان پر محصول می باشد . و می توان به مدت طولانی آن را در انبار نگهداری کرد. گوشت ان آبدار و شیرین بوده به همین دلیل طرفدار زیادی دارد.

میوه این نوع نهال تحمل بالایی به مناطق خشک ندارد . با این حال در مناطق نیمه خشک هم رشد می کند.درخت گلابی بیروتی  به سرما حساسیت دارد . البته لازم به ذکر است که میزان تحمل سرما در زمستان تا 25- نیز میباشد. اما در کل میزان سرما و گرمای زیاد توصیه نمی شود چون ممکن است نهال آسیب ببیند.

خرید نهال گلابی بیروتی

لیست ارقام نهال گلابی :

نهال گلابی سیبری
نهال گلابی سردسیری
نهال گلابی سانتا ماریا
نهال گلابی بیروتی
نهال گلابی شاه میوه
نهال گلابی اسپادانا
نهال گلابی پایه کوتاه
نهال گلابی نطنز
نهال گلابی پرتقالی
نهال گلابی شاه میوه اصفهان
نهال گلابی اصلاح شده
نهال گلابی آنجو
نهال گلابی زودرس
درخت گلابی صوتی
نهال گلابی قرمز

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *