منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال زردآلو قرمز

خرید نهال زرد آلو پست قرمز

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال زردآلو قرمز و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید .و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید.(خرید نهال با تخفیف).

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش این نهال زردآلو به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال زردآلو به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

مشخصات و شرایط محیطی :

نهال زردالو قرمز یکی از نهال هایی می باشد که رشد بسیار سریعی دارد. این نهال زمانی که رشد می کند به ارتفاعذ5 متر هم می رسد.نهال پوست قرمز به آسیب و زخم بسیار حساس است، به همین دلیل شما باید از آن مراقبت کنید تا دچار آسیب نشود. زمانی که تنها این نهال دچار زخم و آسیب شود امکان دارد آفت های زیادی به آن وارد شود. میوه نهال زردالو قرمز در تیرماه برداشت می شود.

یکی از مهمترین ویژگی های نهال زردآلو پوست قرمز برای رشد کردن این است که روی آن آفتاب بتابد. اگر روی برگ ها و ساقه های این درخت آفتاب بتابد آنها به بهترین نحو ممکن رشد می کنند. یکی از نکات مهم این نهال این است که مقاومت این درخت در سرما تا حد زیادی پایین است. این نهال تا 38 درجه سانتیگراد گرما را تحمل می کند و سرما را هم تا 15 درجه سانتیگراد تحمل می نماید.

از نکات دیگر که بسیار حایز اهمیت است و باید به ان دقت کرد این است که آفت و بیماری های نهال را مورد بررسی قرار دهید. همچنین بعد از کاشت نهال اگر روی ساقه های آن نشانه ای از آفات و بیماری را مشاهده کردید باید با کارشناسان سموم کشاورزی مشورت کنید تا بهترین نمونه سم را برای ریشه کن کردن آفات و بیماری نهال به شما ارائه دهند. (خرید نهال زردآلو قرمز)

نهال زرد آلو پوست قرمز

لیست ارقام نهال زردآلو :

نهال زرد الو پوست قرمز
نهال زرد الو قیصی
نهال زردآلو نوری
نهال زردآلو جهانگیری
نهال زردآلو مشهد

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *