منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال بادام یلدا

یلدا2

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال بادام یلدا و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش این نهال بادام به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال بادام به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی

شماره دفتر: 09143338362

شماره تماس : 09104101070-09306363005

مشخصات و شرایط محیطی :

منشا رقم نهال بادام یلدا آمریکا می باشد. درخت بادام از جمله درختانی است که سازگار با آب و هوای معتدل و گرم می باشد. درخت بادام یلدا رشد قوی دارد و به شکل گسترده است. محصول این بادام از انواع بادام پوست کاغذی به شمار می آید. سرمای بیش از حد زمستان می تواند منجر به بروز خسارت در نهال شود.

یکی از ارقام دیرگل یا میان گل و مقاوم نسبت به سرمای بهاره، رقم نهال بادام یلدا است. موعد گل دهی درخت در اواخر اسفند ماه بوده و دوره ی گل دهی آن طولانی می باشد. در اواخر شهریور ماه محصول، به بار نشسته و می توان آن را برداشت نمود. درصد مغز بادام یلدا 50% و درصد دوقلویی صفر است. مغز پوستی نازک و نرم دارد.

آب و هوای مطلوب و مناسب برای رشد بادام، آب و هوای مدیترانه ای است که تابستان ها گرم و خشک باشد. بادام یلدا نیازمند گذراندن دوره ی سرمایی در حدود 100 الی 700 ساعت دمای 0 تا 7- درجه ی سانتی گراد است. درخت بادام، حداقل دمای 22- درجه ی سانتی گراد و حداکثر 35 درجه سانتی گراد را می تواند تحمل کند.

مناطقی که رطوبت نسبی بیشتر از 70 درصد و یا کمتر از 20 درصد دارند، برای کاشت نهال مناسب نیستند. بادام در خاک های نیمه سنگین به خوبی رشد می کند و عمق خاک بایستی کمتر از 3 متر نباشد.

خرید نهال بادام یلدا
خرید نهال بادام یلدا

لیست ارقام نهال بادام :

خرید نهال بادام دیم
خرید نهال بادام مامایی
خرید نهال بادام پوست کاغذی
خرید نهال بادام فرانیس
خرید نهال بادام کوهی
خرید نهال بادام زمینی
خرید نهال بادام در کرج
خرید نهال بادام اصفهان
خرید نهال بادام یلدا
خرید نهال بادام شاهرودی
خرید نهال بادام قزوین

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *