منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال بادام سهند

سهند2

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال بادام سهند و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش نهال بادام به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال بادام به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

مشخصات و شرایط محیطی :

نهال بادام سهند اصالتا از انواع فرانسوی به شمار می رود. این رقم بسیار دیرگل بوده و نسبت به سرمای دیررس بهاره مقاوم است. به دلیل دیر گل بودن و تحمل سرمای بهاره، گزینه ی مناسبی برای کاشت در مناطق سردسیر و کوهستانی می باشد. بادام سهند تحمل بالایی در برابر کم آبی و خشکی دارد.

رشد نهال بادام سهند قوی است و بسیار پر محصول و پر بار می باشد. درخت این رقم باید به صورت سالانه هرس سبک انجام شود. ارتفاع نهال تا 4 متر می رسد و درخت آن از عمر اقتصادی و دوام بالایی برخوردار است.

نهال بادام سهند برای آغاز جوانه زنی، نیازمند گذراندن یک دوره سرمایی در فصل زمستان است. بادام سهند سرماهای شدید تا 20- درجه ی سانتی گراد را تحمل می کند. و این قابلیت را دارد که اگر کاهش دما در فصل زمستان به صورت تدریجی رخ دهد، تحمل نهال نسبت به سرمای زمستان بیشتر می شود.

آب و هوای مرطوب برای رشد نهال بادام مناسب نیست و هوای خشک نتیجه ی بهتری را به دنبال دارد.

میزان نور دریافتی توسط گیاه بسیار مهم است. در صورت کم بودن شدت نور دریافتی توسط نهال، رشد آن دچار اختلال شده و درون بر میوه سخت تر می شود.

خاک مناسب جهت کاشت نهال، بایستی زهکشی خوبی داشته باشد. اسیدیته و PH مطلوب برای رشد گیاه در حدود 5/6 می باشد. عمق خاک به علت رشد عمودی ریشه ی بادام، باید مناسب و به اندازه باشد.

خرید نهال بادام سهند
خرید نهال بادام سهند

لیست ارقام نهال بادام :

خرید نهال بادام دیم
خرید نهال بادام مامایی
خرید نهال بادام پوست کاغذی
خرید نهال بادام فرانیس
خرید نهال بادام کوهی
خرید نهال بادام زمینی
خرید نهال بادام در کرج
خرید نهال بادام اصفهان
خرید نهال بادام شاهرودی
خرید نهال بادام سهند
خرید نهال بادام قزوین

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *