منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال گردو لارا

خرید نهال گردو لارا

نهال گردو لارا یکی از ارقام زود گل و پر محصول گردو می باشد. نهال گردو لارا یکی از نهال های مطلوب و پرطرفدار برای گردو به شمار می رود .که در نهالستان برگ سبز مهندس رضا میرزایی با کیفیتی عالی و قابل توجه، تولید و در اختیار باغداران و مشتریان عزیز قرار می گیرد. این نهال واریته ای جدید و زود بازده است که منشاء آن، یک رقم گردوی کالیفرنیایی در آمریکا است. در ادامه مطلب به بررسی و شناخت بیشتر گردو لارا خواهیم پرداخت.

گردو لارا از تیره ی گردوسانان (juglandaceae) بوده و درختی تک پایه به شمار می رود. قسمت مرکزی ساقه ی درخت گردو به صورت لایه لایه می باشد و پوست تنه شیاردار و فلس مانند است . برگ ها به شکل مرکب شانه ای هستند.گل های نر و ماده. هر دو بر روی شاخه های 1 ساله و گل های ماده در سر شاخه های سال جاری تشکیل می شوند.

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال گردو لارا و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید. و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید.(خرید نهال با تخفیف)

خرید نهال گردو لارا

مشخصات و شرایط محیطی نهال گردو :

خوب است بدانید میوه گردو دارای دو پوسته ی داخلی و خارجی بوده که پوسته ی داخلی چوبی شده .و توسط پوسته ی خارجی که به رنگ سبز و نرم است احاطه می شود.

هم زمان با بلوغ و رشد درخت گردو، تعداد گل های نر بیشتر شده .و مرحله ی گرده افشانی همراه با آمادگی گل های ماده رخ می دهد (گرده افشانی در ابتدای فصل بهار می باشد). همچنین بعضی از ارقام گردو دارای گل ماده ی پیش رس هستند که برای انطباق زمانی میان مراحل گرده افشانی و آمادگی گل های ماده (کم شدن پدیده ی ناهمرسی). این ارقام همراه با ارقام نر پیش رس کاشته می شوند.

درخت گردو از درختان میوه ی مناطقی با آب و هوای معتدل گرم به شمار می رود. دمایی بیشتر از 40 درجه ی سانتی گراد و رطوبت پایین باعث چروکیدگی مغز گردو شده و پوسته ی سبز میوه را دچار آفتاب سوختگی می کند. حتی ممکن است منجر به پوک شدن میوه ها نیز شود. جهت خرید نهال گردو میتوانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید.

جوانه های نهال گردو لارا برای آغاز جوانه زنی، حدودا به 700 الی 1500 ساعت دمای 7- درجه ی سانتی گراد نیاز دارند. نهال گردو لارا بسیار پر محصول و پر بازده می باشد. همچنین میوه ی آن از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

لیست ارقام نهال گردو :

خرید نهال گردو خوشه ای
خرید نهال گردو اسرائیلی تهران
خرید نهال گردو اسرائیلی
خرید نهال گردو پکان
خرید نهال گردو فرنور
خرید نهال گردو تویسرکان
خرید نهال گردو در تهران
خرید نهال گردو ژنوتیپ برتر
خرید نهال گردو گرمسیری
خرید نهال گردو لارا
خرید نهال گردو قرمز

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *