منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال گردو فرنور

خرید نهال گردو فرنور

خرید نهال گردو فرنور از نهال های فرانسوی می باشد که به خوبی می تواند در برابر هوای سرد از خودش مقاومت نشان بدهد. علاوه بر این، نهال گردو فرنور دیر گل و میوه می دهد.  مقاومت مناسب نهال فرنور در برابر سرما به شما این امکان را می دهد تا آن را در مناطق سردسیر و با آب و هوای سرد بکارید. معمولا این نهال را در ارتفاع بالا، یعنی چیزی در حدود 1800 متر بالاتر از سطح دریا می کارند. در این میان باید گفت که اگر قصد شما از نهال گردو  کسب درآمد می باشد و قصد دارید تا با سرمایه گذاری بر روی آن زندگی خودتان را رونق دهید.

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال گردو فرنور و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید . (خرید نهال با تخفیف)

نهال گردو فرنور گزینه بسیار خوبی برای شما می باشد. زیرا نهال گردو فرنور زودرس بوده و تقریبا پس از 3 یا چهار سال شروع به تولید محصول گردو می کند. این نهال از زمانی که به بلوغ برسد به ازای هر هکتار، چیزی در حدود 8 تن گردو برای شما به ارمغان می آورد. همچنین این گردو از شکل و رنگ خوبی برخوردار است و می تواند مشتریان زیادی را به خود جذب نماید. گردو فرنور با ویژگی هایی که دارد، یکی فرصت بی نظیر برای شما محسوب می شود.

خرید نهال گردوی فرنور

مشخصات و شرایط محیطی نهال گردو فرنور :

نهال گردو فرنور از نظر اصالت به کشور فرانسه بر می گردد. این نوع گردو را با مقاومت بسیار بالا به سرما می شناسند. این نوع گیاه معمولاً فصل بهار را برای جوانه زدن انتخاب می کند. این موضوع اهمیت زیادی در رشد این نهال دارد. فرض کنید شما در یک منطقه ای کوهستانی زندگی می کنید که هر ساله بخشی از محصولات باغ تان دچار سرمازدگی و گاهی یخ زدگی می گردد.

این موضوع مربوط به یخبندان های بهاره ای می باشد. زمانی که درخت در حال رشد و جوانه زنی است اما به ناگاه با موج شدیدی از افت دما، سرما و برف رو به رو می شود. در این شرایط ممکن است بخشی زیادی از محصولات درخت از بین بروند. ضمن اینکه گاهی نیز خود درخت نابود می گردد. در مناطق کوهستانی بسیاری از درختان میوه به دلیل رو به رو شدن با سرمای بهاره نابود شده اند.

یکی از مهمترین ویژگی های این نوع میوه کیفیت بسیار مناسب آن می باشد. نهال فرنور ، گردوهایی با پوست نازک را تولید می کند . و دارای مغزهایی خوشمزه و در عین حال سبک می باشد. پوست و هسته مناسب مواردی هستند که باعث می شود تا فروش گردو افزایش پیدا کند.

لیست ارقام نهال گردو :

خرید نهال گردو خوشه ای
خرید نهال گردو اسرائیلی
خرید نهال گردو پکان
خرید نهال گردو فرنور
خرید نهال گردو اسرائیلی تهران
خرید نهال گردو تویسرکان
خرید نهال گردو در تهران
خرید نهال گردو ژنوتیپ برتر
خرید نهال گردو گرمسیری
خرید نهال گردو اصلاح شده
خرید نهال گردو قرمز

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *